"…Πᾶσαν ὸμορφιά, Πατρίδα, ἐσύ τὴν ἔχεις"

Κ. Παλαμᾶς

ΓIΑΤΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΖΩ

Να παρατηρείς τη λεπτομέρεια μέσα στην ολότητα, να ξεχωρίζεις τη γοητεία μέσα στην ασχήμια, να προτιμάς την ομορφιά από τη χρησιμότητα, τη χάρη από την αποτελεσματικότητα. Γι' αυτό...

ΦωτοΓραφίζω για να κρατήσω τις ομορφιές σου δίπλα στην καρδιά μου για πάντα!

Mεγαλώνω και ξεχνάω… θέλω κάπου να μένει αποτυπωμένη η θύμηση κάθε στιγμής. Γι’ αυτό φωτοΓραφίζω. Γιατί δεν θέλω να ξεχνάω εικόνες και στιγμιότυπα της ζωής.

ΦωτοΓραφίζω για να αποτυπώσω τη στιγμή, να σταματήσω στιγμιαία το χρόνο και να τον μεταφέρω σε μια διαφορετική στιγμή της αιωνιότητας!

ΦωτοΓραφίζω για να επιμηκύνω τον χρόνο!



Κερύνεια, η γενέθλια πόλις

Πέμπτη 10 Απριλίου 2008

Εκεί εις τας Αθήνας υπάρχει κι άλλο ...μυστικό

Σάββατο βρέθηκα στην Αθήνα -πάντα μου άρεσε και συνεχίζει να μου αρέσει η Αθήνα. 'Εξάλλου έζησα εκεί από το Σεπτέμβρη του 1975, όταν αναγκάστηκα να εγκαταλείψω την πόλη όπου γεννήθηκα και την ιδιαίτερή μου πατρίδα -πρόσφυγας όντας- μέχρι τον Αύγουστο του 1989, όταν μετοίκησα βορειότερα, στη Θεσσαλία.

Οπλίστηκα με τη φωτογραφική μου μηχανή και ...ξαμολήθηκα. Θέλησα να επισκεφτώ ένα μέρος, το οποίο γνώριζα από τότε, εκεί πηγαίναμε με τα παιδιά μου και κάναμε περιπάτους, παίζαμε, κάτι σαν πικ νικ. Εκεί έκανε και την πρώτη του εξόρμηση, το πρώτο του ...ταξίδι ο πρωτότοκός μου γιος, και έκτοτε συνεχίζει να ταξιδεύει, ακάθεκτος. Δεν ήταν η πρώτη φορά που επισκεπτόμουν το χώρο αυτό. Απλώς σήμερα σκέφτηκα να φωτογραφήσω και να σας παρουσιάσω το αποτέλεσμα, πιστεύοντας ότι θα σας κάνω να θέλετε να πάτε κι εσείς να τον επισκεφτείτε.
Ο τόπος αυτός, στο παρελθόν ήταν υποβαθμισμένος. Παντού αυθαίρετα και …αυθαίρετοι κάθε λογής. Ασυείδητοι απέθεταν παντού σκουπίδια και μπάζα, δημιουργώντας μια αντιαισθητική εικόνα εγκατάλειψης και εστίες μόλυνσης. Δεν έχω φωτοστιγμιότυπα από το παρελθόν. Θα δείτε τη σημερινή από-κατάσταση. Σας διαβεβαιώνω πως άλλαξε άρδην, όπως θα διαπιστώσετε κι εσείς.
Παρέα μου, ως συνήθως, η phlou...flaina.

Οδηγίες χρήσης: Για να δείτε το άλμπουμ (μέγεθος 2Μb), πατείστε κλικ στην παρακάτω φωτογραφία, ακολουθείστε τις οδηγίες και ...απολαύστε. Προτιμείστε την επιλογή "Αποθήκευση" για την οικονομία του χρόνου. Ελπίζω να το εφχαριστηθείτε!


ΥΓ.1. Όταν τελείωσε η περιήγηση μου εκεί, διάβασα στο διαδίκτυο πως υπάρχει και ένα επισκέψιμο σπήλαιο. Την επόμενη φορά θα πάω να το βρω. Πληροφορίες, γενικά, ΕΔΩ!

YΓ.2. Η ανάλυση στις φωτογραφίες είναι ...κακάσχημη, ελέω PowerPoint. Pixel Dimentios: 353,6K, Width: 425 pixels, Height: 284 pixels, Resolutions: 72 pixels/inch, Quality: 5 Medium, με μια λέξη ...απελπισία! Μάλλον θα επανέλθω, οσονούπω!

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Η τόσες φορές κατασυκοφαντημένη και πληγωμένη Αθήνα, ακριβώς όπως και η μονάκριβη Κύπρος, συνεχίζει να εμπνέεει!
http://www.youtube.com/watch?v=5_OZXh3n2kQ
http://www.geocities.com/AFOVIK1

Roadartist είπε...

Περασα βιαστικη να σου αφησω τις ευχες μου.. Καλα να περασεις αυτες τις μερες.. Καλη ανασταση!

phlou...flis είπε...

@ανώνυμε: και παρ' όλ' αυτά αντέχει και είναι όμορφη.

@roadartist: Καλή Ανάσταση και σε σένα και σε ΟΛΟΥΣ

KitsosMitsos είπε...

Ωραίο πράγμα οι αναμνήσεις... Ειδικά όταν είναι ευχάριστες.
Την καλησπέρα μου.

marianaonice είπε...

Ωραίες φωτογραφίες!! Ο άνδρας μου έχει τρέλλα με τις φωτογραφίες!! του αρέσει να αποθανατίζει τα πάντα!! Ό,τι δει γύρω του το βλέπει σαν τη φωτογραφική μηχανή!χα,χα!!
Πέρασα για ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!

phlou...flis είπε...

@kitsoMitso: ναι όταν σου θυμίζουν και κάτι...

@marianaonice: και καλά κάνει. Αποθηκεύει αναμνήσεις. Ανταποδίδω τις ευχές

Ανώνυμος είπε...

η Αθήνα δεν μου αρέσει...ό,τι ομορφιές και να έχει αρκεί να κοιτάξω το γκριζο της (στα κτιρια,στον ουρανό και στη διαθεση των ανθρωπων που την κατοικουν)για να χαθούν όλες με μιας...οι φωτο είναι όμορφες αλλά αδικουνται απο την αναλυση...

phlou...flis είπε...

@cook: Εχεις δίκιο αλλά μεσ την καταχνιά υπάρχει και το γλυκοχάραμα και το ηλιοβασίλεμα. Για τις φωτο σίγουρα θα πρέπει να επανέλθω