"…Πᾶσαν ὸμορφιά, Πατρίδα, ἐσύ τὴν ἔχεις"

Κ. Παλαμᾶς

ΓIΑΤΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΖΩ

Να παρατηρείς τη λεπτομέρεια μέσα στην ολότητα, να ξεχωρίζεις τη γοητεία μέσα στην ασχήμια, να προτιμάς την ομορφιά από τη χρησιμότητα, τη χάρη από την αποτελεσματικότητα. Γι' αυτό...

ΦωτοΓραφίζω για να κρατήσω τις ομορφιές σου δίπλα στην καρδιά μου για πάντα!

Mεγαλώνω και ξεχνάω… θέλω κάπου να μένει αποτυπωμένη η θύμηση κάθε στιγμής. Γι’ αυτό φωτοΓραφίζω. Γιατί δεν θέλω να ξεχνάω εικόνες και στιγμιότυπα της ζωής.

ΦωτοΓραφίζω για να αποτυπώσω τη στιγμή, να σταματήσω στιγμιαία το χρόνο και να τον μεταφέρω σε μια διαφορετική στιγμή της αιωνιότητας!

ΦωτοΓραφίζω για να επιμηκύνω τον χρόνο!



Κερύνεια, η γενέθλια πόλις

Παρασκευή 11 Ιανουαρίου 2008

Το...Μανιφέστο μου

Ταξιδεύοντας στην Ελλάδα –στις διακοπές, σε μονοήμερες ή ολιγοήμερες εκδρομές και επισκέψεις- είχα την τύχη –και ελπίζω να συνεχίσω να έχω- να μυρίσω …αρώματα, να γευτώ …γεύσεις, να δω …χρώματα, ν’ ακούσω …ήχους και να γοητεύoμαι από τις ομορφιές της. Γι’ αυτό, σε τούτον εδώ τον χώρο, προτίθεμαι να σας τα παρουσιάζω μέσα από τα δικά μου αισθητήρια …όργανα (μία ψηφιακή φωτογραφική μηχανή SONY Cyber-Shot DSC-W70) αρχής γενομένης από το 2005 και εντεύθεν (τότε αγόρασα την πρώτη μου ψηφιακή μηχανή, η οποία -ειρήσθω εν παρόδω- αναπαύεται στον καταγάλανο …πυθμένα του κόλπου της Τάρτης στη Λέσβο).

Για την περίοδο 2005 και πριν, έχω φωτοαναμνήσεις …Ελλάδας μέσα από τον φακό μιας αναλογικής Canon EOS 5000 –την οποίαν διατηρώ ακόμη. Επειδή θέλουν σάρωση και επεξεργασία, θα αναρτηθούν εν καιρώ.

Υπεύθυνη Δήλωση: Δεν φιλοδοξώ να δρέψω φωτοδάφνες ή φωτοεπαίνους. Ούτε καν φωτοβραβεία. Δεν πρόκειται να ακολουθήσω το φωτοεπάγγελμα. Δεν ζω για να φωτογραφίζω. Φωτογραφίζω επειδή ζω και μ’ αρέσει να μοιράζομαι τις φωτοστιγμές και τις φωτοαναμνήσεις μου. Μην προσπαθήσετε λοιπόν, να βρείτε καλλιτεχνικές φωτογραφίες από τα χέρια ενός …άπειρου φωτογράφου. Επιθυμώ να τις μοιραστώ μαζί σας και όχι να τις επιδείξω!

Στις φωτογραφίες που δημοσιεύονται θα βρείτε –αλλά μάλλον δεν θα αναγνωρίσετε- και πρόσωπα οικεία σε μένα. Αγνοείστε τα. Το φόντο να προσέξετε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: