"…Πᾶσαν ὸμορφιά, Πατρίδα, ἐσύ τὴν ἔχεις"

Κ. Παλαμᾶς

ΓIΑΤΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΖΩ

Να παρατηρείς τη λεπτομέρεια μέσα στην ολότητα, να ξεχωρίζεις τη γοητεία μέσα στην ασχήμια, να προτιμάς την ομορφιά από τη χρησιμότητα, τη χάρη από την αποτελεσματικότητα. Γι' αυτό...

ΦωτοΓραφίζω για να κρατήσω τις ομορφιές σου δίπλα στην καρδιά μου για πάντα!

Mεγαλώνω και ξεχνάω… θέλω κάπου να μένει αποτυπωμένη η θύμηση κάθε στιγμής. Γι’ αυτό φωτοΓραφίζω. Γιατί δεν θέλω να ξεχνάω εικόνες και στιγμιότυπα της ζωής.

ΦωτοΓραφίζω για να αποτυπώσω τη στιγμή, να σταματήσω στιγμιαία το χρόνο και να τον μεταφέρω σε μια διαφορετική στιγμή της αιωνιότητας!

ΦωτοΓραφίζω για να επιμηκύνω τον χρόνο!



Κερύνεια, η γενέθλια πόλις

Σάββατο 12 Ιανουαρίου 2008

Λέσβος, 2005, Ιούλης

Στις διακοπές του καλοκαιριού, επισκέφτηκα για άλλη μια φορά την Λέσβο -αγαπημένο νησί. Οι διακοπές ήταν υπέροχες αλλά μία δυσάρεστη έκπληξη μας περίμενε. Τις πρώτες ημέρες από την άφιξή μας, και στην επίσκεψή μας στο ψαροχώρι Τάρτη, η αγαπημένη μου φωτογραφική μηχανή αποφάσισε να κάνει βουτιά στον καταγάλανο κόλπο και να μου στερήσει την ευχαρίστηση να απαθανατίσω τις φωτοαναμνήσεις μου από το νησί. Αλλά...
Επισκέφτηκα το νησί και άλλες δύο φορές, οπότε θα σας έχω φωτογραφίες σε άλλη ανάρτηση.

Το λιμάνι τη νύχτα με τον 'Αγ. Θεράποντα να δεσπόζει

'Αλλη άποψη του λιμανιού τη νύχτα

Το ψαροχώρι Τάρτη

Σ' αυτά τα καταγάλανα νερά, στον κόλπο της Τάρτης, αποφάσισε η φωτογραφική μου μηχανή να βουτήξει και να δροσιστεί.

Ας είναι αιωνία η μνήμη της.

Δεν υπάρχουν σχόλια: